ITC TMC

Mobilapp för inmatning av tid, material och kostnader mot projekt eller servicejobb. All information som en medarbetare behöver för att göra sitt jobb är direkt till hands. Enkelt att registrera genomfört arbete gör att all information finns inlagd  snabbt och korrekt. Alla jobb som ska genomföras kan ses direkt  av medarbetaren så det blir inga jobbförseningar och kunderna är nöjda.

Fördelar

  • Flexibilitet – när som helst, var som helst med vilken enhet som helst
  • Bättre jobbkvalitet, all information är direkt tillgänglig
  • Cloudlösningen är alltid uppdaterad och säker
  • SAP Business One alltid uppdaterat
  • Snabbt, korrekt och klart för fakturering
Funktioner
  • Översikt över relevanta projekt- och servicejobb
  • Enkla och snabba registrering av tid, material och kostnader mot projekt och servicejobb
  • Kartintegrering för ruttoptimering
  • Införande av procentsats för slutförandet av projektaktiviteter direkt i planeringen
  • Avslutande av projektaktiviteter och servicejobb
  • Få kundens godkännande av arbetet
  • Anpassningsbara roller och behörigheter för varje ITC TMC-användare